Bezpłatny poradnik dla nauczycieli języków obcych

Artykuł w PDF

Techniki pracy z uczniem z zespołem ADHD na lekcji języka obcego

Uczysz języka obcego w szkole podstawowej lub ponadpodstawowej, a wśród Twoich uczniów znajdują się osoby nadpobudliwe?

 

Wydawnictwo PWN specjalnie dla Ciebie przygotowało bezpłatny e-book, który powstał na bazie książki Zaburzenia psychiczne
i rozwojowe u dzieci a szkolna rzeczywistość autorki Marty Jerzak – będzie on niezastąpioną pomocą w codziennej pracy z uczniami z ADHD.

 

W e-booku znajdziesz:

  • konkretne wskazówki, jak pracować z uczniami nadpobudliwymi na lekcji języka obcego,
  • metody, których wdrożenie w indywidualnej pracy z uczniami z ADHD zapewni Ci sukces edukacyjny,
  • strategie integracji uczniów z ADHD z zespołem klasowym,
  • charakterystykę zespołu nadpobudliwości ruchowej u dzieci i nastolatków.

 

Wierzymy, że e-book, który oddajemy w ręce Nauczycieli, i zawarte w nim wskazówki, będą wsparciem
w pracy z dziećmi i młodzieżą z ADHD na lekcjach języka obcego.

Zapraszamy do czytania

 

E-book został stworzony na podstawie publikacji „Zaburzenia psychiczne i rozwojowe u dzieci a szkolna rzeczywistość” (WN PWN, 2017) pod redakcją naukową Marty Jerzak. Są to fragmenty rozdziału pierwszego, s. 13-39. Wybór i skróty pochodzą od Wydawnictwa.

Aby pobrać materiał, zaloguj się lub zarejestruj.

Pobierz